شرایط و قوانین استفاده از سرویسها و خدمات سولیکو
قوانین و مقررات
- شرط اولیه ثبت نام در پرتال سفارش گیری آنلاین، داشتن کد مشتری و قرارداد معتبر با شرکت "بانی چاو ایرانیان" می باشد.
- کلیه مشتریان بانی چاو می توانند با شماره تلفن همراه اعلامی به شرکت بانیچاوایرانیان دراین پرتال ثبت نام نمایند. مسئولیت حراست از نام کاربری، رمز عبور و دیگر فعالیتهای داخل پرتال مستقیما به عهده مشتری (شخصیت حقیقی یا حقوقی) خواهد بود.
- کاربر پرتال بانی چاو قادر خواد بود هر بار به میزان اعتبار خرید باقیمانده خود، نسبت به ثبت سفارش جدید اقدام نمایند. مبلغ اعتبار خرید باقیمانده در پروفایل کاربری در دسترس است. کاربر می تواند با پرداخت صورتحساب های باز نمایش داده شده در پروفایل کاربری نسبت به تمدید اعتبار خرید اقدام کند.
- کاربران بدون هماهنگی شرکت، مجاز به اشتراک گذاری و یا انتقال مالکیت اطلاعات حساب کاربری خود با اشخاص حقیقی و حقوقی دیگر نخواهند بود. در مورد کاربر شخص حقوقی، مسئولیتهای قانونی بهره برداری از خدمات پرتال متوجه بالاترین مدیر اجرایی دارای حق امضا در مجموعههای مذکور خواهد بود.
- در شرایط خاص ممکن است از کاربر درخواست احراز هویت شود. در چنین شرایطی اگر کاربر اطلاعات کافی در اختیار شرکت قرار ندهد، شرکت میتواند حساب کاربری وی را مسدود کرده و از ارائۀ خدمات به کاربر خودداری نماید.
- در صورت ثبت سفارش نهایی، کاربر متعهد به پرداخت صورت حساب مربوطه - بر اساس همان شرایط مندرج در قرارداد فی ما بین- بوده و شرکت همواره اختیار پیگیری و وصول مطالبات خود را دارد.
- برای کاربران پرتال، علاوه بر امکان استفاده از درگاه پرداخت اینترنتی، پرداخت صورتحساب های باز (open items) از کلیه روش های قبلی رایج شرکت نیز امکان پذیر خواهد بود. تسویه صورتحساب ها و تمدید اعتبار خرید کاربران، حداکثر 72 ساعت پس از اعلام وصول توسط امور مالی شرکت بانی چاو ایرانیان در پرتال نمایش داده خواهد شد، لذا توصیه می شود کاربران عزیز مدتی پیش از اتمام اعتبار باقیمانده، نسبت به تسویه موارد باز اقدام نمایند.
- کاربر میپذیرد که با توجه به پیچیدگی هماهنگی های درون سازمانی سرویس آنلاین، هرگز نسبت به ثبت نهایی سفارش اینترنتی کالا اقدام نکند، مگر اینکه قصد خرید قطعی داشته باشد. اگر کاربر پس از ارسال کالا از مبداء، درخواست لغو سفارش را داشته و یا به هر دلیلی در زمان تحویل از دریافت کالای سفارش داده شده امتناع ورزد، همچنان متعهد به پرداخت مبلغ صورت حساب مربوطه میباشد و شرکت مجاز خواهد بود نسبت به کسر اعتبار وی اقدام نماید. در صورت تکرار برای بار دوم، حساب کاربری مسدود خواهد شد.
- درصورت بروز مشکل احتمالی در زمان استفاده از پرتال و یا نیاز کاربر به دریافت هرگونه راهنمایی، همکاران ما در واحد پشتیبانی مرکز تماس پرتال از طرق روش های ارتباطی ذکر شده در بخش "تماس با ما" همواره در ساعات اداری آماده پاسخ گویی و حل مشکلات احتمالی خواهند بود.
- کلیه کاربران پرتال، بصورت خودکار به عضویت "باشگاه وفاداری مشتریان آنلاین" در آمده و علاوه بر دریافت تخفیف ویژه روی سفارشات اینترنتی، در رقابتی جذاب شرکت داده می شوند. برای اولین بار امتیازدهی در این رقابت در بازه های زمانی معین، بر اساس رفتار خرید کاربران (در اصناف و مشاغل مختلف تفکیک شده) و برمبنای مجموع وزنی کل سفارشات (فارغ از گروه کالایی)، انجام می شود. اطلاع رسانی درباره وضعیت امتیازات و شرایط ویژه در قالب طرح ها و کمپین های خاص اعضای باشگاه، از طریق راه های ارتباطی دیجیتال موجود مانند ایمیل و پیامک، تنها به کاربران پرتال انجام می شود و در جشن پایان سال، برترین ها در هر حوزه، ضمن معرفی عمومی، جوایز ارزنده ای دریافت خواهند نمود.
- کلیه عناصر موجود در این پرتال شامل اطلاعات، اسناد، محصولات، لوگوها، گرافیک، تصاویر و خدمات همگی در مالکیت معنوی "گروه صنایع غذایی سولیکو" و شرکت "بانی چاو ایرانیان" بوده و هیچ شخص حقیقی و حقوقی دیگر بدون کسب مجوزکتبی مالک، اجازه کپی، توزیع، نشر مجدد، دانلود، نمایش، ارسال، واگذاری و انتقال آنها را ندارد.